Abstract:
Mediul digital în cadrul căruia se manifestă, într-o măsură în creştere,
interesele de comunicare şi promovare a brandurilor îşi exercită influenţa
asupra ramurilor economice dinamice, schimbă obiceiurile consumatorilor şi, mai
ales, afectează modul în care se consumă conţinutul în cadrul comunităţilor de
brand. Acest mediu nu este încă un canal sau format de publicitate, constituind
o realitate paralelă, un sistem complex aflat în continuă schimbare. Pentru a
pătrunde şi a se menţine aici organizaţiile posesoare de branduri trebuie să
abordeze comunicarea, atât în privinţa divertismentului, cât şi a producţiei şi
vânzărilor într-un mod cât mai plăcut şi util pentru membrii comunităţilor pe
care le susţin. În acest context, lucrarea de faţă se constituie într-o
cercetare bazată pe metoda calitativă, fiind consultate diverse surse de
informaţii secundare precum: sinteze ale unor evenimente de profil, analize,
studii de caz etc.