Revista nr. 4 (30) /2015
Pagina 5
|
AN ASSESSMENT OF CUSTOMER SHARED VALUE IN THE RESTAURANT INDUSTRY - A SURVEY FROM SWEDEN
Autor (i): Drozdz, Sebastian, Dufwa, Marcus, Meconnen, Robiel, Solberg Sųilen, Klaus
Articol PDF
mai mult ››
|
Pagina 23
|
IMPLICAŢII ALE FISCALITĂŢII ĪN EVOLUŢIA SECTORULUI ĪNTREPRINDERILOR MICI ŞI MIJLOCII DIN ROMĀNIA. ASPECTE COMPARATIVE CU UNIUNEA EUROPEANĂ
Autor (i): Nicoleta, Mihăilă
Articol PDF
mai mult ››
|
Pagina 30
|
CONSUMER PERCEPTION REGARDING CORPORATE RESPONSIBILITY. CASE STUDY: THE ROMANIAN OIL FIELD
Autor (i): Sebastian-George, Ene Iulia, Mihai Madlena, Nen
Articol PDF
mai mult ››
|
Pagina 48
|
PLANUL OPERAŢIONAL ŞI IMPORTANŢA MANAGEMENTULUI ASUPRA MEDIULUI DE AFACERI
Autor (i): Silvia-Elena, Isachi Georgiana, Chiţiga
Articol PDF
mai mult ››
|
Pagina 54
|
FOCUS GROUP INTERVIEWS ABOUT THE CITY BRAND ?AN EXPLORATIVE STUDY IN THE CITY MARKETING OF PITEȘTI
Autor (i): Mihaela,Asandei
Articol PDF
mai mult ››
|
Pagina 61
|
MANAGING THE EXTERNAL INFLUENCES THAT CAN SHAPE AND HAVE AN IMPACT ON A TRANSLATION
Autor (i): Georgiana, Mīndreci
Articol PDF
mai mult ››
|